CEL: KSZTAŁTUJ SYLWETKĘ

ABS – PŁASKI BRZUCH: Płaski brzuch budujemy przede wszystkim w kuchni. Jednak sama dieta to zbyt mało, aby wydobyć, a następnie apetycznie zarysować mięśnie. Pomocne będą właśnie zajęcia ABS – dzięki nim z łatwością spalisz nadmiar tłuszczu oraz rozbudujesz tkankę mięśniową w obrębie brzucha. W trakcie ćwiczeń angażowane są kolejno wszystkie partie brzucha: dolne i górne, mięśnie proste oraz skośne. Ze względu na to, że trening skupia się wyłącznie na jednym obszarze ciała wykazuje się dużą skutecznością. Regularny trening mięśni brzucha ABS pozwoli ci uzyskać znakomite efekty. Twoje mięśnie wzmocnią się, a skóra ujędrni. Dodatkowo, wpłynie na spalanie tkanki tłuszczowej. Ogromną zaletą ćwiczeń jest również fakt, iż nie obciążają kręgosłupa. Kolejna ważna kwestia to poprawa stabilności całej postawy, która jest efektem silniejszych mięśni brzucha, bo właśnie one w dużym stopniu odpowiadają za prawidłową sylwetkę. Odgrywają istotną rolę także dla przeciwdziałania bólom pleców, ponieważ często wynikają one właśnie ze słabych i za mało napiętych mięśni brzucha, które nie są zdolne do utrzymania właściwych krzywizn w odcinku lędźwiowym kręgosłupa. Odpowiedni trening pozwala zapobiegać tego rodzaju dolegliwościom. Polecamy wszystkim bez względu na stopień zaawansowania.

REZERWACJA: LIMIT 30 OSÓB